View Single Post
Musikk har jeg så og si sluttet å laste ned pga spotify
De artistene jeg mener det er verdt å støtte, og som jeg vil ha album fra i fysisk kopi nøler jeg ikke med kjøpene akkurat, men musikk er noe jeg virkelig vil bli kjent med før jeg kjøper, så lenge det ikke er ett nytt album til en artist jeg liker godt selvfølgelig. Men Spotify premium+kjøp av CD'er osv må jo være god støtte. Er også glad i t-skjorter til både spill og band, støtte det også

Filmer er vel det jeg piratkopierer mest, jeg går likevel støtt og stadig på kino, og voddler blir brukt nå og da. Hadde ikke piratkopiering vært en mulighet her hadde jeg glatt hoppa over det meste av filmer, og kjøpt serier i stedet, da dette gir mye mer underholdning for penga imo.

Spill laster jeg nesten aldri ned lengre, veldig glad i fysiske kopier, og jeg har vel rundt 50-60 spill på steam nå. Kan tenke meg at det er en del høyere enn mange andre sekstenåringer. Faen så irriterende det var når noen kompiser begynte å spille magicka, jeg kjøpte det et par dager etter de hadde skaffet det, men jeg kunne jo ikke spille med noen av dem, siden jeg hadde kjøpt det, og de satt med piratkopier... Wii'en jeg har her er softmoddet, men jeg har likevel nærmere tjue spill, og kjøper de jeg vil ha.

Edit: Steam er vel det som virkelig har fått det til her, eneste lovlige muligheten innen den diskusjonen her som ofte er lettere enn piratkopiering.
Sist endret av Knudsen; 23. januar 2012 kl. 16:36.