View Single Post
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jess, dette skal bli snasent...

Jeg tror vi følger samme oppskrift som sist når det gjelder alkoholkonsum - de som vil får være igjen etter maten er fordøyd og ta seg en liten aperitif (evt. ei flaske whisky) som dessert. Og apropos dessert, kjenner jeg CaCO3.Siri riktig er hun sikkert gira på å lage cupcakes e.l. Helt utrolig at den jenta ikke har tippa 100 kg

Og ang. brettspill så har jeg ingen verdens ting i casaen - sett bort fra ~20 sourcebooks til Dungeons & Dragons 3.5 pluss litt GURPS ditt og datt, Star Wars/Trek og noen space marines til Warhammer 40k - så hadde vært fint om folk som har noe å bidra med sier i fra i tråden.

Og om dere har lyst til å lage noe (sånn, du vet, matmessig) er det kult om dere sier i fra også. Hadde vært flott om dere hadde sett på det som en slags... Bindende påmelding. Du vet, slik at vi slipper å sitte på et mat- og brettspilltreff uten... Mat og brettspill. Det vil vi jo ikke risikere. Og du vil heller ikke risikere å få en konvolutt med hvitt pulver i postkassa di hvis du ikke holder det du lover. Forresten blir det opp til deg å finne ut om det er ricin eller acetonperoksid.

Jeg stiller også telefonen min disponibel i tilfelle mor di har mensen - er jo tross alt meg (og CaCO3.Siri) dere skal være hos. Og som en ekstra påminnelse: narkotikum er fy-fy på treff og ekstra fy-fy i leiligheta vår. Ser jeg at du drar fram bongen/sprøyta fra innerlomma blir du vist døra (evt. vinduet).