Tråd: Honningbarna
View Single Post
Faggot's Avatar
Trådstarter
220
Sitat av McLovin Vis innlegg
Har spilt litt med dere, og dere burde først og fremst jobbe litt med holdninga. Både vi og andre band jeg har snakket med har oppfattet dere som svært arrogante og overlegne. Jeg selv fikk enda mer avsmak på musikken deres etter en gig som support.
Når det kommer til ros og kritikk, som denne tråden først og fremst gikk ut på, så synes jeg at dere må begynne å omtale dere som noe annet enn et pønkeband. For pønk er det virkelig ikke, og jeg synes ikke det var det tilbake i 2009 heller.

Når dette er sagt, må jeg få gratulere så mye med spellemann! Det blir jo ikke bedre enn det!
Vis hele sitatet...
Mitt erfaring er at vi stort sett pleier å få tilbakemeldinger på det motsatte, men hvis du har det inntrykket så er det jo verdt å ta med seg videre. De sjeldne gangene det har vært folk som har sagt at vi har vært arrogante eller blærete, så er det fordi de bare kjenner til en veldig liten del av sannheten.
Det var f.eks en konsert for noen måneder siden, som jeg ikke helt kan huske hvor var, men jeg tror det var oppe i nord et sted, hvor en fyr twitret noe om at han syns vi var grinete og sånt fordi vi bare klagde på utstyret og alt mulig.. Problemet da var ikke at utstyret og anlegget ikke var bra, men at vi hadde fått beskjed om at de hadde noe helt annet enn hva de stilte med. Om vi får beskjed om at de har litt kleint med lys f.eks, så tar vi med oss en del lys, men hvis de mener at de har alt som kreves for å gi hver og en best mulig konsertopplevelse, og vel så det, så stoler vi dem. Da er det veldig tungvint å komme til et sted hvor INGENTING er på stell. De aller fleste steder vi spiller, så pleier vi å få tilbakemeldinger på at vi har vært greie å ha med å gjøre osv, men dette går jo selvfølgelig begge veier. Hvis venue gjør ting til et helvete for oss, så blir vi jo selvfølgelig ikke blide.. Sånn er det jo bare

Men hvis du har det inntrykket av oss, så skal jeg ta det med videre, for det er jo slett ikke bra.. Men takk for gratulasjon!

På dette med at det ikke er pønk, så kan jeg nok ikke si meg enig. Men pønk er jo en sjanger som det alltid har vært en del uenighet rundt, uten at jeg egentlig skjønner hvorfor det skal ha så mye å bety.
Sist endret av Faggot; 17. januar 2012 kl. 12:33.