View Single Post
Ekspert på påstander
212
Da kan jeg begynne gå med rastahatt istedet for caps, for det er jo en religiøs plagg Kippa er et annet alternativ, men da blir man sjikanert av våre muslimske venner og det er ikke sikkert lurt å provoserer muslimer og læreren, man kan jo bli utvist eller få anmerkning fordi jeg går med et jødisk hodeplagg og alle som vet flertallet av religiøse muslimer og jøder er ikke akkurat gode venner. Da er jeg Tom og muslimer er Jerry hehe

Vi har religonsfrihet i Norge og jeg gir faen om jenter bruker hijab fordi de er hjernevasket av koranen eller blitt tvunget av foreldrene til å bruke hijab uansett.

Husket at vi mobbet ei jente på ungdomsskolen fordi hun gikk med hijab og kalte henne masse tull. Men hun tok av hijab da vi begynte på 10ende klasse og tok på igjen når hun skal hjem. En dag kom hjernevasket faren til hijabjenta på ungdomsskolen etter masse rykter om at hun tar av hijab på skolen, og hva så han? Ei jente som fikk flere norske venner og begynte å henge med gutter kort sagt ei populær jente med "norske klær".

Faren ga jenta et kraftig klaps på kinnet fordi hun brukte ikke hijab på skolen og vi ble helt paff. Ikke nok med det så begynte han dra i håret på jenta og dro henne mot utgangen. Jeg og 3 kompisene løp til han og ga han masse julling, mens jenta lå på gulvet og begynte å grine. Hva gjorde inspektørne? De stoppet jullingen og ringte til politiet og foreldrene. Inspektører beklaget og angrer på at de ikke sa fra til faren tidligere om hijab bruken.

Vi ble utvist i flere uker og anmeldt av Mullah faren for vold og religionkrenkselse. Ble dømt til samfunnstraff og sinnemestringskurs. Også måtte vi betale erstaning til han mullaen for skadene som vi påførte. Jeg vet ikke hvordan gikk det med jenta. For hun gikk aldri på skolen etter episoden. Var 15-16 år gamle på den tiden.

Det ble litt mye off topic, men måtte bare fortelle.
Sist endret av IRead; 13. januar 2012 kl. 00:32.