Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av Duggie123 Vis innlegg
Takk harald25 det oppklarte en del av det jeg lurte på, meget bra.
Vel det er jo lett og si ikke bli tatt for man vet jo aldri. Uansett så tror jeg ikke at det vil skje.
(spørsmålet var vel heller hvis det skulle skje)
Jeg er forresten 100 % sikker kildene mine. Bestiller det fra andre verdensdeler - får det testet i labratorier før det ankommer. Ayahuasca såvidt jeg har forstått er en brygg shamaner lager, finner vel sikkert noe informasjon om det. men er det mulig å f.eks røyke ayahuasca? og forskjellen på vanlig og pharmahuasca?
Vis hele sitatet...
Tradisjonell ayahuasca lages ved å koke slyngplanten Banisteriopsis Caapi og Psychotria Viridis i vann i mange timer.
Til slutt sitter man igjen med en veldig konsentrert plante-"te".
Denne guffa er brun, lukter litt som overgjæret saft, og smaker ganske forferdelig.
Pharamahuasca kalles det når du bruker en farmakologisk fremstilt MAOI sammen med ekstrahert DMT. Jeg har aldri prøvd dette så kan ikke si noe om effektene. Det skal være ganske likt tradisjonell ayahuasca, men med en egen vri. Med pharmahuasca slipper du også den ubehagelige smaken som ayahuasca har, men jeg er usikker på om du får den samme kroppslige renselsen som man får med tradisjonell ayahuasca.
Denne renselsen er en veldig viktig del av ayahuasca-opplevelsen.

Du kan ikke røyke ayahuasca. Det er en væske som skal drikkes. Man drikker ca et shotglass, men styrken på brygget varierer mye, så dette var bare tommelfingerregelen jeg brukte i Peru.

Jeg vil forøvrig på det sterkeste anbefale deg å oppsøke en shaman eller annen person med erfaring hvis du skal prøve ayahuasca.