View Single Post
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Metro grensesnittet er lekkert etter min mening, du har samme muligheter med den som med en Windows PC (altså langt mer enn Android og iOS), den er rask, du har støtte for alt av 3. parts tilbehør som støtter Windows, og du får garantert samme mulighet med tastatur som med Transformer Prime.
Vis hele sitatet...
Ser den. Men jeg likte godt hvordan man kobler tastaturet til Transformeren, gjør den til en bærbar PC. Separat tastatur og computer virker tungvint...

Sitat av The Rebel Vis innlegg
Jeg har eee transformer og er veldig misfornøyd egentlig. Ikke kompatibel med java, nettleseren er et rent helvete å bruke, jeg har 3 nettlesere for å utføre diverse oppgaver på nett, og fortsatt så må jeg ty til pc innimellom. Klipp og lim er et sant helvete, etter du har limet inn så får du ikke limet inn det samme en gang til uten å kopiere. Tvunget til å bruke mobilversjon på youtube. Polaris office fungerer greit men har en del begrensninger. Listen bare fortsetter egentlig.
Man blir ganske lurt av at den har et tastatur, man forventer noe som skal fungere som en pc eller mac men sånn er ikke virkeligheten. Den er tungvint på de fleste måter, bare og bla gjennom bilder er tungvint, man kan ikke klikke på bildet og bla gjennom de andre bildene i mappen. Det må åpnes i galleri. Eneste jeg kan skryte skikkelig av er at batteriet varer 14-16 timer ved aktivt bruk.
Vis hele sitatet...
Uffda :S Har du inntrykk av at disse tingene er fikset i den nye Transformeren som kommer?