View Single Post
Den saken her er noe som irriterer meg helt jævli! Hvorfor kan ikke kvinner som er voldtatt ta abort? De fleste som blir voldtatt kan jo ikke noe for det og sitter igjen med et vondt minne for livet. Og vis da saken blir at de må føde det barnet, hvordan skal de da kunne klare å finne faren til barnet hvis kvinnen har blitt voldtatt i f.eks fylla? Man kan jo selvfølgelig skrive en facebook status om det og be alle vennene dele det med sine venner osv... men hvor dumt vil ikke dette virke? hadde ledd vis jeg leste VG og så overskrifta: "Voldtatt kvinne (29år) fant far til barn via annonsering på facebook"

Her i Norge er vi jo så opptatt av at det skal være likestilling også, men hvor likestilt er det vis noen kvinner kan ta abort, mens kvinner som ønsker det ikke kan ta det? Hele den norske stat er rett og slett fucked up, og trenger en fornyelse! Ble ikke mere positivt ovenfor politikere da jeg fant ut at det ikke krever noen utdanning... Kan jo ikke være noen av dem som har en utdanning, for vett har de ihvertfall ikke uansett hvor lite de måtte ha i hodet sitt!!

Abort skal kunne tilbys alle kvinner som ønsker det, uansett bakgrunn for aborten!