View Single Post
For en stund tilbake siden så var jeg hos en kompis sammen med en annen (han som eide leiligheten var ikke hjemme) da var det om lag ca 10 - 12 stykker som hadde klart å huke tak i en annen kompis av oss og planta han forran kikke hullet. jeg vet ikke hvorfor men jeg så på han klart og tydelig at han var livredd å det likna ikke han i noen situasjoner.
jeg grep da etter en øks som stod rett vedsiden av døra (dette var et tvilsomt nabolag) men i det døra gikk opp så tok han et par skritt innafor døra uten at noe skjedde så jeg lot den øksa "skli" ned i en skittentøys kurv som sto rett vedsiden av. ca 3 sekunder etter at jeg hadde sluppet taket om skaftet så kom det 8 - 9 personer og buldra inn døra nesten samtidig. Han ene fyren klappa til meg i trynet med en stol og kasta meg bort i sofaen. Jeg var ganske sikker på at om jeg hadde holdt den øksa litt lenger så hadde jeg smokka til den første jeg så.
akkurat i denne situasjonen tok karma tak i situasjonen og de 2 som "ledet" angrepet ble sendt på sykehuset med stikkskader den samme kvelden så jeg glisa ganske bredt når jeg fikk høre dette.

Til syvende og sist er jeg ganske glad for at jeg ikke hadde den øksa i hånda noe lenger å slapp den når jeg gjorde.
Jeg selv slapp unna med et par blåveiser og et fucked up kne men det sjokket jeg fikk da tilsa at jeg mest sansynelig hadde brukt den øksa om jeg ikke hadde sluppet den, ville det bli sett på som selvforsvar eller ville det blitt opfatta som et kalblodig drap om jeg faktisk hadde benytta meg av den øksa i det situasjonen intraff? jeg hadde ikke snøring på hvem disse var men fikk senere vite at det kunne vært et litt større skade omfang om det hadde vært meg de var ute etter og følte på meg at når det kom så mange inn på den måten at dødsangsten kicka inn.