View Single Post
Sitat av tafsern Vis innlegg
Akkurat når det kommer til Nokia og de kravene du stiller, så er det ikke så veldig mange muligheter. For oppunder 3000,- så ender du opp med http://www.nokia.no/finn-produkter/p...er/nokia-e6-00 , men med et døende operativsystem og lite "muligheter" sådan ovenfor andre produkter blir det ikke lett.

Hadde du klart deg uten fysisk qwerty tastatur, hadde det vært hakket enklere, men både krav og pris gjør det vanskelig. Nå vet jeg ikke helt om Nokia har planer ut i 2012 å komme med f eks en Windows Phone med fullt qwerty tastatur, men det er verdt et forsøk å vente til hva de eventuelt viser frem i første kvartal 2012. Angående Windows Phone så fungerer det helt genialt, og jeg har brukt det meste av operativsystemer på telefoner både i jobb og privat, men sjeldent vært like gledelig imponert

Det har seg jo også slik at rene touchtelefoner snart blir å se overalt, så visst du firer litt på tastaturkravet har du nok muligheter
Vis hele sitatet...
trenger ikke qwert-tastatur. Holder med vanlig. Jeg evner bare ikke å skrive sms med touch-tastatur