View Single Post
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
LOL? Design er veldig viktig for de fleste du kjøper ikke stygge bord, stoler, biler og hus? Man vil jo ha noe som er kult og moderne, og med kvalitet. Jeg har en skolepc som har litt metall men mest plastikk, den har jeg hatt i 1,5 år nå og kan ikke skjønne hvordan jeg skal kunne ha den i 1,5 år til, metalldelene er tynne og har bøyd seg, plastikkgreiene er totalt ødelagt og den holder på å falle fra hverandre. Mens min macbook pro fra 2008 holder seg like bra! At den bare har fått 2 bulker og 1 hakk etter alle gangene jeg har mistet den er helt utorlig, det er takket være byggkvaliteten. Jeg kjøpte en laptopp for å kunne ta den med meg overalt uten å måtte være redd for at den skal gå istykker hele tiden. Massivt aluminium > plastikk
Vis hele sitatet...
Du har sannsynligvis akkurat den samme skolePC'en jeg har. Du har rett og slett behandlet den dårlig. Hatt den i 1,5 år selv, har EN bitteliten, ubetydelig bulk på metallet.

Du er så klart mer forsiktig med mac'n din... den koster tross alt 10 ganger mer enn skolepcen din.


Uansett, jeg mener at Apple er oppskrytt. Det er image, that's it. Greit nok, den er brukervennlig, sannsynligvis litt enklere å bruke enn Android, men likevel. Er grenser for hva du må betale for og.

Kjøpte en Huawei U8800 jeg, betaler vel ca 2100 kr for den totalt. Sparte en tusen lapp og har samma specs som HTC Desire. Hvorfor betale ekstra for det totalt unødvendige?

Og uansett, du kjøper så klart ikke stygge stoler osv fordi det er noe alle ser hele tiden. Det er ikke nødvendig å kjøpe den mest moderne telefonen... FORDI DET ER RETT OG SLETT EN TELEFON!! Hva bruker du en telefon til nå til dags? Ringe, meldinger, et par spill, nett-surfing, kanskje gps? Du kan få alt dette på en litt styggere, gamlere smartphone.