View Single Post
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om fint design. Det er for fjortiser som vill skryte.

Hvorfor vill du ha en PC i metall? Med mindre du spiller basket med pc-en din, vill plastikk fungere ypperlig. Apple sine skjermer knuser visstnok lettere fordi de er metall, kontra andre smartphones, der en eller annen billig plastikk bit knekker.
Vis hele sitatet...
LOL? Design er veldig viktig for de fleste du kjøper ikke stygge bord, stoler, biler og hus? Man vil jo ha noe som er kult og moderne, og med kvalitet. Jeg har en skolepc som har litt metall men mest plastikk, den har jeg hatt i 1,5 år nå og kan ikke skjønne hvordan jeg skal kunne ha den i 1,5 år til, metalldelene er tynne og har bøyd seg, plastikkgreiene er totalt ødelagt og den holder på å falle fra hverandre. Mens min macbook pro fra 2008 holder seg like bra! At den bare har fått 2 bulker og 1 hakk etter alle gangene jeg har mistet den er helt utorlig, det er takket være byggkvaliteten. Jeg kjøpte en laptopp for å kunne ta den med meg overalt uten å måtte være redd for at den skal gå istykker hele tiden. Massivt aluminium > plastikk