View Single Post
Amphetamine(Vært oppe i ett par døgn):
Blander lyder, PCen høres plutselig ut som noen folk som prater(Bare mumling).
Alt går tregt, kan bevege røyken foran trynet mitt også kommer det striper av glora i lufta.
Plutselig ser det ut som en skikkelse forsvinner bak et hjørne(Skjer ofte)
Rare ting når jeg kjører bil, da ser plutselig skilt og busker osv ut som mennesker.
Alt ser plutselig skitten ut, ser ut som ting tyter ut av veggene på dass osv...

Hasj:
Ser ting i mønstre(ansikter), kan se på et mønster i gulvet eller i asfalten og etter 2 sec dannes det et mønster der, som bare blir klarere og klarere, biler og hus ser ut som ansikt også(Ser ut som de gir ansiktsutrykk) dette har jeg hatt i 1 år nå, plutselig fikk jeg det når jeg våkna dagen etter jeg røyka).

DMT(Dette var det noen som lura i bongen min, det var ikke planlagt å prøve det):
Jeg mistet kontakten med virkeligheten(Forsto ikke en dritt, var helt loka i hue og sa ting som ikke gav noen mening)
Jeg så små menn og figurer på gulvet
Det med å se ting i mønstre blei MYE værre, så mønstre overalt(ansikter) og så ut som røtter grodde på veggene(Når dette skjedde blei alt mørkere)
Så figurer/tegneseriefigurer på hjørner, plutselig sto de litt utafor hjørnet som papirplater eller noe(Så Langbein, Donald, Mikke Mus, Ole Dole og Doffen -_-' osv -_-')
Alt dette skulle da vare i 5 - 10 min... BULLSHIT... Trippa i et døgn jeg, pluss sterke humørsvingninger etterpå

Salvia:
Føltes ut som jeg blei dratt mot en rettning(Klarer ikke stå imot, holde seg fast :P)
Alt så ut som kuber(Marioworld)
Føltes ut som jeg blei flata ut på bakken, så jeg måtte reise meg
Alt som blei sagt til deg trudde du på(Ikke skrem andre under rusen!), pluss masse rare idéer under trippen(Jeg trudde jeg hadde hatt kontakt med meg sjøl 30 år inn i framtiden og kunne se inn i framtiden *dette gikk over etter 5 min og jeg blei normal igjen*
Noen ganger blei jeg også helt borte, satt å sikla mens jeg var i min egen verden.

MDA:
Funka ikke, bare satt å svetta som en gris!


Dette var mine opplevelser
Man opplever en del underveis

*Hvis jeg har glemt noe kommer det senere*

DMT:
Det så også ut som personen foran meg blei en bie og øynene gikk rundt og rundt og jeg gikk lizm i transe av de øynene hans....