View Single Post
Sitat av phideph Vis innlegg
quoter meg selv:

Og hvis du heller ikke fikk med deg det, skal jeg prøve å forklare for deg engang til.
Det er ikke hvorvidt han var i psykose under drapet eller ikke, heller ikke at hasj er verdens vidunder middel, skapt av gudene osvosv, det er at politiet/dagbladet/tv2 ikke utfyller artiklen med informasjon nok til å forklare at man går ikke inn i en instant psykose av å røyke hasj engang, når personer som ikke vet stort om cannabis generelt vil jo tro med engang at hasj er rene psyko middlet, som de aller fleste vet er helt feil. Do you understand now?
Vis hele sitatet...
Dagbladet er en tabloidavis og skriver ALDRI utfyllende artikler. Jeg forstår frustrasjonen din. Det er den samme alle som er svært interesserte i et felt opplever når media skriver om noe, om det nå er historie, fysikk eller rusmidler. Men innse det; folk flest er ikke interessert nok i cannabis til å ville lese lengre artikler om farmakologi.

Tabloidenes jobb er å selge aviser, ikke tilfredsstille fagfolk. Les vitenskapelige tidsskrift om du ønsker det.