View Single Post
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Mange flotte forslag her! 3-4 uker begynner jo nesten å føles for lite ut

Skjønner at det er mye fint å se i Norge!

Sitat av alv Vis innlegg
Hold oss oppdatert!
Du burde nesten blogge reisen
Vis hele sitatet...
Jeg siterer meg selv:

Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg blogger aldri, men oppretter en for deres skyld og vil holde den oppdatert under turen (Wordpress og Android er kjekke greier )
Vis hele sitatet...
Så ja, for en gang skyld så blir det nok en blogg, det er jo artig å kunne kikke tilbake på turen og av og til i ettertid.

Sitat av Sargasm Vis innlegg
Viss du er innom vestlandet så må du nesten ta turen inn i Hardanger.
Vis hele sitatet...
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Regner med at du allerede har planlagt å dra til Prekestolen i Stavanger..?
Vis hele sitatet...
Sitat av F4celess Vis innlegg
Ta gjerne en tur gjennom Valdres på E16(ikke motorvei) . Jotunheimen, Valdresflya og fjelloverganger er vakre å se på. alt for ofte at folk tror de har sett hele Norge ved å følge kysten...
Vis hele sitatet...

Jeg har faktisk vært i Hardanger, og er helt enig! Kjempeflott plass.
Prekestolen har jeg ikke fått med meg.

Men om det blir prekestolen denne gangen er jeg usikker på da jeg helst vil reise mer nordover, og ikke så mye ved kysten da jeg har kjørt mye både til Oslo og Stavanger/Bergen ved å følge kysten, så denne gangen må det bli litt anderledes.

I morgen får jeg prøve meg på google maps, har ikke brukt den før, men det bør vel være rett frem. Så etterhvert vil jeg da prøve å lage meg en rute som inneholder så mye opplevelser som mulig,, selvsagt basert på alle deres forslag, og legger etterhvert ut ruten her så jeg får med meg om jeg har glemt noe langs den ruta jeg da velger.

Takker så mye så langt.
Sist endret av Fuzzybossen; 18. desember 2011 kl. 02:44.