Tråd: Hot 4 chat
View Single Post
Sitat av kenji9 Vis innlegg
har lest lit gjennom her for å fine idere til hvordan jeg kan komme meg ut av den D"€# jeg sitter i nå, har sendt en hel haug med mails til de hvor på jeg skriver at jeg aldri har bestil de tjenestene de sender regning på, noe de virker som, bare prøver å skyve meg unna med alle mulige, påengteringer på ditt og datt,

til deg som lurer på hvordan du kan stoppe mobil/tjenesten så sender du en mail og en melding om at du ønsker deg fjernet fra alle listene deres Umidelbart! Dette gjorde så jeg ble fjernet men fikk fortsatt faktura på det de mener jeg har brukt av tjenester. noe jeg etter å ha lest lit aldri kommer til å betale, disse kara skal ned.

tanke som streifer meg er sammle penger å dra å konfrontere R-høla som sitter å driver den møkka her. hadde vert morro.

vis det er noen som har kommet seg ut som gi seg villig til å hjelpe en stakkar så tar jeg gjerne imot hjelp, feks midler og hvem jeg ska kontakte.

stå sammen å få slutt på denne siden.

beklager skrive feil, sitter å skriver midt på natta side jeg ikke får sove pga problemene.
Vis hele sitatet...
Send de en mail med bilde av en bøs jævel på to meter, som har muskler større en fotballer. Fortell dem at detter er kompisen din "Ronny" som nettopp har sluppet ut etter 5 år bak murene grunnet vold. Selg også med at han er jævlig pissed på dine vegne, og at hvis ikke regningene slutter å komme vil Ronny ta med seg "Mjølner" (Balltreet sitt) og fikse saken med egne hender!