View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Nei, kultur er i endring. Alltid. Kor fjernt er ikkje facebook fra foreldregenerasjonen sin oppvekst? Vi har alltid motteke impulsar utanifrå, det vere seg frå østen i form av norrøn gudelære, frå england i form av språk...

Så nei, kulturen vil alltid endre seg.
Vis hele sitatet...
Kulturen vil alltid endre seg ja, det sier seg jo selv at det blir visse kulturendringer over tid!

Under vikingetiden var det vi som var det sorte får, reiste land og strand med mottoet "We are vikings from Norway, we came to rape and kill" å plyndret, voldtok, drepte og brant ned landsbyer.
Heldigvis har den kulturen endret seg radikalt.

Før innvandringen begynte for fullt i nyere tid, kunne man reise fra huset uten å låse dørene, sykkelen kunne stå ulåst utenfor, jentene kunne bevege seg utendørs alene på kveldstid og man kunne ha et skikkelig barslagsmål uten å risikere å bli knivdrept eller bli oppsøkt å likvidert på et senere tidspunkt.

Dette er ukultur som innvandrerne drar med seg inn og innfører i landet vårt, dette bidrar til at den Norske kulturen er på full fart tilbake til vikingetida, og det er meget skremmende.

De kommer rett og slett her og ødelegger vårt flotte og siviliserte samfunn. Det gjelder selfølgelig ikke alle, men denne kulturen blir gradvis mer og mer innført og normalisert i det Norske samfunn.

Spørsmålet er jo snarere da hvilken retning man vil at kulturendringene skal ta? Til det bedre eller til det verre?

Og et av hovedproblemene til at innvandringpolitikken i Norge ikke fungerer er at det ikke går ann å ha en åpen debatt om temaet hvor det går ann å være kritisk/negativ å stille spørsmål ved innvandring uten å bli stemplet som rasist og nå i seneste tiden bli identifisert med det infiserte kjøttstykket med navn Anders Behring Breivik. Henviser her til begynnelsen av tråden hvor jeg presenterte mine argumenter mot innvandring hvor et av de første svarene var at jeg var definisjonen på rasist. Og ikke minst FRP som har prøvd i årevis å ta opp diskusjonen om innvandringen, men bare blitt uthengt i media. Det må være fullt ut lov å være imot innvandring på lik linje som det er lov å være for uten at en eller annen idiot roper rasist, på den måten kan man skape en åpen debatt om temaet.

Hadde denne debatten blitt tatt noen år tidligere, så tror ihvertfall jeg at 77 mennesker hadde levd som ikke lever i dag. Og ingen hadde visst hvem han var denne forfengelige, motbydelig, stygge og råttne kroppen som har vært avbildet i alle media hver forbannede dag siden 22.juli.