View Single Post
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Lurer kort på om noen kan gi meg noen argumenter på hvorfor jeg burde dra på TG (sa noen foreldre?)
Vis hele sitatet...
Fordi The Gathering er et sosialt arrangement hvor du omgås med 5500 andre hyggelige ungdommer, og du vil få en opplevelse for livet.

TG handler ikke bare om å sitte å glo inn i sin egen lille verden, men også å treffe andre personer med andre interesser, delta i konkurranser eller bare veive rundt og se på alt fra søte små bokser plassert på plasser, til sjuke hyller med kjøleskap og ville gamingrig'er !

Jeg kan ikke hjelpe deg med å få foreldrene dine til å gi deg tillatelse til å reise til TG, mine foreldre var også veldig skeptiske til dette første gang jeg deltok

Etter mye diskusjon viste jeg dem skrivet "Informasjon til foreldre" (som atm ikke ligger ute da www.gathering.org bare bruker et midlertidlig nettsted), og jeg endte opp med å få reise med 3 kamerater mot at foreldrene mine var i nærheten av Hamar og bare reiste rundt å så ting


Jeg vil også si at TG er det desidert TRYGGESTE arrangementet jeg har deltatt på.