View Single Post
Jeg fikk også muligheten til å teste det denne helgen, her er mine positive og negative meninger:

Pos:
-Encounters; Det var en ny måte og sloss på, som var utrolig deilig. (i.f.t WoW)

-Måten man quester på; Underveis i questene(når man får questet/snakker med folk underveis) så starter man en dialog med forskjellige personer, der man kan ta valg.(Står oftest mellom 3 valg). Om man velger en agressiv vei, kan man få (etter slik jeg har forstått det) "sith poeng". Velger man en "Jedi" måte(fredlig etc) får man "jedi poeng"

- Grafikken var relativt bra, ikke for bra, ikke for dårlig. Men akkuratt passe slik at man kan nyte spillet uten å tenke for mye på grafikken.

Neg:
- For folk som har spilt wow(Ihvertfall meg) så var det litt uvandt i starten, men etter å ha prøvd meg en stund, gikk det på skinner. ( Fikk samme følesen som da jeg gikk fra windows -> osx )

Alt i alt var det en veldig bra opplevelse, og dette spillet havner 100% sikkert på min innkjøpsliste! (i motsetning til andres)

Var på ett punkt jeg måtte slutte og spille, for å "spare" spillet til release, slik at jeg ikke må gjøre alt på nytt.