View Single Post
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Herregud, skjerp dere folkens! Saken her er at hun ble tvunget til å hoppe ut i vannet naken mot egen vilje. Om noen av de andre mannfolka ikke hadde ønsket dette skulle de selvfølgelig hatt valget om å la være. Det er sykt at de tvinger vedkommende til å hoppe ut i når personen virkelig ikke vil det og personen føler seg krenket.
Dog, det er militæret, og der skal man bli presset til å gjøre ting man vanligvis ikke hadde gjort - Men å bli tvunget er helt på trynet.

Gi nå faen i å si at damer ikke hører hjemme i militæret! Når jeg gikk førstegangstjeneste var det flere gutter som ikke klarte presset i starten, mens alle jentene jeg ble kjent med der klarte seg hele året og var beintøffe. Og de er der av egen fri vilje.
Så klart er det også noen jenter der som man bare ikke skjønner hvorfor har valgt militæret, men at de fullfører står det stor respekt av.
Vis hele sitatet...
Det er ikke mange mennesker som liker å hoppe ut i kaldt vann naken. Du melder deg inn i militæret for å takle press under diverse situasjoner. Hvis denne kvinnen blir tilkalt til tjeneste senere, og havner i en slik situasjon. (Dette er militæret, og det fungerer ved at man er forberedt på alle mulige situasjoner). Hvis det da er et problem for denne kvinnen å være naken med 30 andre menn (jeg sier ikke at hun har noe galt i sin mening, jeg kan godt forstå meg med henne). Men når det per dags dato er likestilling mellom kjønn, og du melder deg inn i en slik tjenesteform. Da mener jeg det blir jævla hyklersk å både kreve ditt og datt, men når det kommer til handling (i dette tilfellet, et kalt nakenbad).

Han her klarer fint å fiske med en øks, da bør en kvinne fint klare seg i militæret!
http://cheezpictureisunrelated.files.wordpress.com/2009/03/wtf_pics-naked-ice-breaking.jpg