View Single Post
jeg starter rett på og forklarer min situasjon.
for ca en mnde siden fikk jeg et mastercard som jeg hadde snakket med den lokale banken om og få. jeg ba spesefik om og få den laveste summen mulig (altså hvor mye penger jeg kan bruke hver mnde) som damen i banken sa at var på 2500,- jeg bruker mastercardet litt mer og mer og tenker at siden stipendet mitt dekkes hver mnde så jeg kan egentlig da bruke kreditten på mastercardet og betale det tilbake med stipendet mitt den dagen det kommer hver mnde.

nå ringte jeg mastercard og fikk vite at jeg hadde brukt 3400kr av 5000 mulige
til min store forskrekkelse så hadde dama i banken meldt meg opp på 5000kr grensa istedet for 2500 som jeg ba om, og som hun annbefalte siden jeg ville ha minste valget. hun bestiller det og jeg drar fra banken.

et par dager senere får jeg en kontrakt fra mastercard, denne venter jeg med og signere, rett og slett siden jeg glemte det. og signerte denne aldrig.

et par uker senere får jeg mastercardet i posten, det eneste det står på baksiden er "signer her" så jeg signerer det, jeg har brukt litt penger her og litt der denne mnden og det har endt opp med at jeg ikke kan betale tilbake det jeg skylder.

hva faen skal jeg gjøre nå?
og har banken lov til og gjøre dette? siden jeg helt klart har blitt feilinformert og er nå tvunget til og betale penger i en kontrakt jeg aldrig godtok.

takk for alle svar


jeg kan til deres informasjon si at jeg lever hjemme hos mamma, og de enste intektene jeg har er stipendet mitt, både mor og far tjener dårlig, stipendet mitt er på 1700kr
Sist endret av faceplants; 14. november 2011 kl. 17:04.