View Single Post
Folkens, hva skjedde med konstruktivitet?

Sitat av olaPola Vis innlegg
Enig, bildene er drittkjedelige og sier meg ingenting..
Prøv å ha litt liv og bevegelse med i bildet.

Og btw, om du ikke takler kritikk poster du ikke bloggen din på et forum..
Vis hele sitatet...
Du snakker selv om kritikk, men om du leser gjennom din egen post ser du at det er en fin mengde drittslenging og en liten mengde kritikk.

Fyren har lyst å dele bloggen sin, kanskje ikke bildene er top notch akkurat, men da får dere faen meg skjerpe dere og komme med ordentlige tilbakemeldinger.

Bildene dine i bloggen kan med fordel fylle hele rammen, i det minste midtstilles. Motivene dine virker litt tilfeldige, og mangler litt mål og mening. Skriv gjerne tekster om bildene du publiserer, dette kan fort tilføye mye, men husk at det er en fotoblogg du driver. Her kunne du f.eks. hatt teamet "høst", og publisert litt høstbilder. Det er viktig å være litt kritisk ovenfor bildene du publiserer også, jeg foretrekker kvalitet fremfor kvantitet.

Om andre ikke liker bloggen din, så gi nå faen i dem. Ta gjerne en titt på bloggen min, det er på ingen måte en mal, men et lite sted jeg publiserer noe av det jeg tar. Det er ikke så mange som leser den, eller følger med for den skyld, men jeg trives uansett med å drive på med det.