View Single Post
Sitat av kentastic Vis innlegg
Er det mulig å få tak i "ufarlig"(altså ikke skunk) weed i feks Amsterdam (coffee shops)? altså weed som har et balansert innhold av CBD og THC ? :-)
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt ann på hva du liker som passer best for deg. Du får jo strains som er 50/50% Indica/Sativa som f.eks "Jack Herer".

Andre strains som er verdt å sjekke ut er:
"#1 AK47" - 100% Indica - Sitter som et skudd. Det er en kryssning mellom Førstegenerasjons "Afghani" (100% Indica) og førstegenerasjons "Kush" (100% Indica) så dette er min "nattings" favoritt. Det jeg synes er det beste med denne strainen er at det er en kryssning mellom to av de "orginale" strainsene som har vært her since ever.

"Super Silver Haze" - 70/30% Sativa/Indica - Smaker veldig godt, å man får en VELDIG fin high på den. Den er stabil å gro for de som måtte ønske det. Lite plaget med stagnering, ujevn vokst osv osv osv. Dette er en trippel-krysning mellom "Skunk", "Northen Lights" og førstegenerasjons "Haze".


Jeg for min del f.eks. røyker indicadominante strains eller indica hasj på kvelden å sativadominante strains eller sativa hasj til f.eks mornings.
Kan gå dager der jeg ikke røyker annet enn hasj også. Kommer liksom ann på dagsformen å hvor mye jeg skulle ha gjort i løpet av dagen. Har jeg mye å gjøre, tar jeg meg en svak sativa Jay før jeg begir meg ut på dagen.
Sist endret av WayGone; 11. november 2011 kl. 11:52.