View Single Post
Sitat av Jonta Vis innlegg
Vær så god. Du kan gjerne stille deg kritisk. På hvilket grunnlag?
Vis hele sitatet...
Det finnes ingen fasit?

Eller for å snu på flisa, på hvilket grunnlag skal jeg IKKE stille meg kritisk?

Sitat av Jonta Vis innlegg
Du siterer dårlig, så det er vanskelig å forstå hva du mener.Har du nå gjort en helomvending i din mening om vaksiner, og synes det er dumt at folk ikke vaksinerer seg?
Vis hele sitatet...
Har aldri sagt at det er dumt at folk ikke vaksinerer seg.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg anntar sjelden at folk troller, men nå mistenker jeg deg for å gjøre det. Du fremstår som noen som ikke har på langt nær nok kunnskap til å kunne «stille seg kritisk», og jeg har ingen grunn til å tro noe annet.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg har evnen til å stille meg kritisk? Noe du ikke har til noe du tror blindt på?

Sitat av Jonta Vis innlegg
Å fastslå at du fortsatt ikke har gitt grunnlag for den kritiske stillingen din har jeg allerede tidligere i denne posten.1: Jo. Se «fordi folk ikke vaksinerer seg».
2: Hvorfor skulle jeg komme med enda et svar? Ender vel nok en gang med at du «stiller deg kritisk».
Vis hele sitatet...
Hvilket svar er det du egentlig har gitt meg?

En wiki-link?


Prøve å tenke selv?

"Det funker tydeligvis ikke for deg..."

Hvem er du til å si at det ikke funker for meg?

"Troll."



Fått min dose av bedrevitere på freak.no, takk for ikveld

Sitat av Jonta Vis innlegg
Nei.

Det er ikke snakk om å tro blindt. Det er snakk om å bruke vitenskapelig metode.

Andelen deltakere i denne tråden som tror du har et fnugg peiling på hva den går ut på er forsvinnende liten.Du har fortsatt veldig mye «til gode».

Hvem har påstått at én vaksine er panacea?

Du fremstår som en solipsist.
Vis hele sitatet...
Arrogansen...


Trenger jeg å ha noe "til gode"? Eller å ha dypere kunnskap om noe for å stille meg kritisk?


Vitenskapelige metoder er rett for deg, kanskje ikke rett for meg.

Jeg stiller meg kritisk til vaksiner og dets innhold, du tar det imot med åpne armer og mener at fremtiden ligger i det digitale og vitenskapelige(?).

Du stoler blindt på ateisme(?), noen stoler blindt på bibelen.

Du tror ikke på det som står i bibelen uten å egentlig ha noen dypere innsikt i den.


Jeg ser poenget ditt, men jeg tror ikke du har dybde nok til å se poenget mitt? Eventuelt bare en arrogant bedreviter?