View Single Post
Sitat av jacwah Vis innlegg
Hørt om bivirkninger eller sett dokumentarer? altså det er åpenbart at en del mennesker får alvorlige føler av vaksiner og det er arrogant og si at det ikke er det.
Vis hele sitatet...
Bivirkninger kan forekomme hos noen veldig få, men poenget er at de er vesentlig mildere og sjeldnere enn symptomene av sykdommen. Det er takket være vaksiner, og på tross av vaksinemotstandere, at vi har helt utryddet en rekke sykdommer, og nesten utryddet enda flere. Det vil ikke være en feilaktig betraktning å si at vaksinemotstandere er gratispassasjerer på samfunnets flokkimmunitet, noe som er lett å kalle egoistisk. Hadde det ikke vært for at andre tok vaksinene sine ville sykdommer som tuberkulose, polio, meslinger, kusma, kopper og rabies vært høyst reelle og alvorlige trusler for din og andres helse i dag.

Sitat av jacwah Vis innlegg
Jeg kommer dog ikke hit for å diskutere det, og den bedrevitende holdningene noen her har er det bare å legge fra dere.
Vis hele sitatet...
Hvem er det som egentlig er bedreviteren her? De som snakker ut fra en kunnskap om hvordan vaksiner fungerer, og har akkumulert legevitenskap om immunitet fra slutten av 1700-tallet i ryggen? Eller han som stikker fingrene i ørene og sier at alle tar feil og at vaksiner er "unaturlig" fordi foreldrene hans har sagt det?

Sitat av jacwah Vis innlegg
Okei, bobbo jeg setter pris på at du ikke har samme holdning som de over, men da jeg sa at diskusjonen stopper her så mente jeg det. Jeg synes alt blir veldig ubehagelig nå. Nok er nok og det gjelder alle.
Vis hele sitatet...
Det finnes selvsagt ingen grunn til at du skal få fritak fra kritikk av dine uttalelser på et offentlig diskusjonsforum, bare fordi du synes det er ubehagelig å bli motsagt.
Sist endret av Provo; 3. november 2011 kl. 18:04.