View Single Post
Selverklært noob
Apter_2416's Avatar
234
Først, jeg har ikke sett igjennom hele tråden så kan hende noen har påpekt det samme.

Jeg har hatt Mac i mange år nå, og gikk fra å være en ihuga Windows fan til å bli en frelst Apple bruker.

Det er ikke nødvendigvis det at spesifikasjonene er så fryktelig mye bedre, men ifølge meg er dette bare 1/3 av en maskin, kanskje noen her inne er uenige men dette er nå en gang min mening. For det første så har det du har inne på maskinen altså operativsystemet mye og si. Og her må jeg si at OSX slår Windows på alle områder, det mye mer stabilt enkelt og lett å bruke for alle og man slipper alt av virus og annet tull.


Designet er også upåklagelig både innvendig (OSX) og utvendig på de nye Macene, og dette trekker selvfølgelig ikke ned.

Men man kan selvfølgelig også finne andre fine maskiner som ikke nødvendigvis er fra Apple.

Det som for meg er det beste og det jeg liker best, er det at Mac er noe helt spesielt. Operativsystemet er laget for Macer og ingenting annet. Det vil si at alt som er inne i en Mac, er spesialutviklet og valgt med hensyn til hva som passer operativsystemet. Dette gjør at alt kjører veldig bra sammen, alt passer. Det er ikke slik at det er 100 forskjellige typer maskiner som er laget til et operativsystem.

Det at alle Apple produktene fungerer utmerket sammen er også noe jeg setter veldig stor pris på, det er veldig lett å synkronisere og holde alle oppdatert.

Jeg er ikke noen stor motstander av Windows eller noe, men jeg er veldig opptatt av teknologi og liker å ha det jeg personlig syntes er best, og for øyeblikket er det Mac, men dette er bare min mening