Tråd: Voldtekter
View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nei. Bekledning osv tror jeg er en veldig oppblåst faktor, bare fordi noen elsker å provosere ved å påpeke at Norske kvinner går kledd som horer.

Men du har f.eks de jentene som tar med seg venninnen på nachspiel til 2 fremmede gutter sørpe dritings kl 4 søndag morgen, uten planer om å ha sex. Selvsagt er voldtekt likefullt voldtekt, ulovlig, forkastelig osv, men ALLE er inneforstått med at denne handlingen mangedobler sjansen for å bli voldtatt.

Om du passer på og tar forholdsreglene kan du minimalisere sannsynligheten for at det skjer med deg, på samme måte som at det motsatte bidrar til å gjøre deg mer utsatt for det. Ingen har lov til å kjøre over deg i fotgjengerfeltet, men du ser deg vel til siden allikevel?

Dette er jo egentlig så innlysende som det kan bli, men tilsynelatende har folk fått det for seg at voldtekt er den ene tingen du ikke kan påvirke selv.
Vis hele sitatet...
Ja det er jeg forsåvidt enig i. Men det jeg mener er holdningen de fleste mennene med utenlandsk opprinnelse har til Norske kvinner, og jeg er sikker på at du forstår hva jeg mener hvis du leser den artikkelen som ble linket istad.
Det er disse typer menner jeg sikter til når har sagt alt jeg har sagt. Og da vil jeg si at det er dem som er problemet, og ikke kvinnene.