View Single Post
Sitat av twixtor Vis innlegg
Har en lignende historie, var å trakk med noen kompiser ute en gang. Så plutselig får jeg telefon om at det er snut på det stedet vi er, da var det visst en ATV som var stjålet. Dette visste ikke vi og alle fikk noia og løp hver sin vei, datt ned i hager som var så bratte at det var ikke måte på, sklei ned i det våte gresset, tryna som faen på steiner og grus.
Da jeg om sider kom meg opp på veien igjen begynte jeg og en kompis av meg å gå mot der vi hadde parkert mopedene våre. Da ser jeg plutselig en moped kommer mot oss, det var samme moped som kompisen min hadde, brått fikk han noia og trodde det var hans. Og det var det, noen hadde faen meg stjålet scootern hans, som stod ved siden av min.
Han ringte politiet og sa at scootern var stjålet og, da tok jeg turen hjemover, stein som jeg var, helt ballefjern.

Ca 10 sekunder etter jeg hadde satt meg på scootern og begynt å kjøre kommer det selvfølgelig en politibil imot meg.
"ikke snu ikke snu ikke snu" var alt som stod i hodet mitt.

Selvfølgelig snudde den, og kjørte etter meg, jeg ble redd og ga full gass. Politimannen ble nok ikke redd men han ga også full gass. Han stoppa meg og jeg innså slaget som tapt. Men han hadde visst ikke sett at jeg ga full gass likevel, han var bare der og så etter den stjålte scootern, og trodde selvfølgelig jeg hadde stjålet den jeg kjørte på, fordi jeg kom derfra.

Var bare mr.nice guy, spilte pratsom og hyggelig, viste fram papirer og fikk kjøre.

STØRSTE OPPTUREN PÅ EN GOD STUND..

Ikke kjør når du er fjern, the end!
Vis hele sitatet...
Så kort fortalt har du en gang blitt stoppet av politiet når du kjørte mopeden din?

Sitat av LivingDeadBeat Vis innlegg
Du skriver godt! Kp!
Vis hele sitatet...
Du har åpenbart ikke lest mye tidliger. Jeg synes historien er dårlig fortalt. Mange setninger som ikke har noen betydning for historien, og som fremstår som meningløse forsøk på å gjøre ting dramatisk. Minner om en stil skrevet av en ungdomsskoleelev.