View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
Litt spesielt dette du snakker om faktisk.
Fordi vi har det samme problemet her på Hamar.
Han er kjent som "tre kysseren" men jeg hadde aldri møtt han før for et par uker siden.

Var på vei ut av ICA butikken med dagens dose av Red Bull da jeg legger merke til en eldre mann. Å det spesiele med denne mannen var at han gikk bokstavlig talt midt i veien. Å jeg tenkte bare wtf. Jeg gikk da bort til denne gamle mannen og ba han høflig om og bruke sykkel stien/gå stien i steden for veien.
Han svarte følgende "ich hable heim til Italien". Prøvde og ta tak i han men da ble han bare skremt og begynte og gå videre. Som den personen jeg er så vil jeg jo selvfølgelig ikke at han skulle bli påkjørt. Han sperret jo trossalt veien for en semi trailer og en stor buss som han nesten ble nedkjørt av.
Hvem faen er dette liksom tenkte jeg.
Så jeg ringte politet for og spørre om de kunne gjøre noe med denne mannen.
Politiet svarte "er dette en eldre herremann som er pendt kledd og med en pipe i munnen og hvit hår?
Jeg svarer " ja det stemmer, hvordan viste du det ?".
Politiet "det er han tre kysseren det ja".
Jeg svarer " trekysseren(og mens jeg snakker med politiet så ser jeg denne gamle begynte og klemme rundt et furu tree og kysse en slags plante".
Politiet " vi får dessverre ikke gjordt så mye med han, fordi det er ikke plass til han på noe senter, vi har sagt fra til konene hans men det hjelper lite".
Jeg svarer "er det virkelig ikke noe dere får gjort med han".
Politiet "vi får dessverre ikke gjordt noe, han har gått slik i veien i mange år, å han får nesten bare gå der inntil han en dag blir nedkjørt".
Jeg svarer " ok ha det bra".

Lytt synd dette her egentlig.
Jeg synes virkelig syndt på den sjåføren som ville være så uheldig og kjøre ned denne "skrullete mannen.
Han går jo bokstavlig talt midt i veien, og han tar opp to felt når han går gjennom rundkjøringer.