View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Over 700 arrestert så langt og du kaller det en fredelig demonstrasjon som ikke er første side stoff?
Vis hele sitatet...
Som eg sa så har det fram til no vore stortsett fredeleg demonstrasjon, som ikkje vil selje aviser spesielt bra. Det siste døgnet si utvikling har snudd litt på det, og eg viste til google news søk som gir en god del treff på 'brooklyn bridge protesters'. Nett no er det også på forsida til NYtimes.com, rimeleg høgt oppe. Og NYTimes er ikkje ei provinsiell småavis akkurat...
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
De har sittet 2 uker i wall street før de går til Brooklyn Bridge, og det var ikke første side stoff? Men når en gjeng på 10 sitter i ett tree som skal kuttes ned kan gjærne NRK putte opp en reportasje..
Vis hele sitatet...
Nei, at det er ein fredeleg demonstrasjon er ikkje førstesidestoff, fordi det ikkje sel aviser. Det er del av det at media er kommersielle. Det er ikkje uvanlig at folk demonstrerer.
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Ja jeg finner også en haug med søk og småe reportasjer om saken, men man skulle tro at noe stort som dette skulle fått litt større dekning.
Vis hele sitatet...
Er det så veldig stort som du vil ha det til? I følgje Wikipedia var det omlag to tusen invovlerte i ein demonstrasjon mot politiet i NYC. Tea party rallies har jo fått deltakartal som er minst tigangen, om ikkje hundregangen større, utan at det har havna på veldig mange forsider i Noreg. Det er vel stortsett kommentarartiklar frå norske media som har nemt det.
Sitat av Sigurd4u Vis innlegg
Er bare mine tanker om saken. Kan forsåvidt være at det er så amper spenning i USA nå at de faktiks ikke vill gå ut og informere om at folk gjør opprør mot myndighetene i frykt om at det skal gå til det værre. Synes bare det er rart at nyhets kanalene sitter på en så god sak
Vis hele sitatet...
Er det ei så god sak da? Det virker som du ikkje er villig til å stille spørsmålet om det er ei spesielt god sak, og om det vil selge aviser.

Hugs at definisjonen på nyhende er at det er uvanlig og dramatisk. Er det uvanleg at eit par tusen demonstrerer mot regjeringa i USA? Tea Party Rallies har jo fått oppmøte på eit par hundre tusen ved eit par høve... På meg verkar det litt som om det er ei sak du er einig i, og ser på som ekstremt viktig, og du meiner difor at media bør dele ditt syn på det. Det fell i litt samme kategori som alle som klager over at media angrip FRP; dei er offer sin eigen hjerne i stor grad.
Sist endret av vidarlo; 2. oktober 2011 kl. 12:41.