View Single Post
Sitat av khalifa Vis innlegg
Hvilke pokersider selger hva? Du kan bruke ukash på pokerstars iaffal, der jeg spiller. De freezet accounten min pga en kompis hadde logget seg inn på sin ps-bruker på min data. Det var visst tilfeldig at de fant ut at to brukere hadde logget seg innpå en og samme IP akkurat når jeg skulle cashe ut, men veit nå ikke jeg. Hadde jeg hatt to brukere, hadde de stengt begge to og tatt pengene selv. De har ingen spesiell kontroll på å kontrollere om brukerne er over 18, eller ikke. Det er jo ikke deres ansvar, sålenge du selv sier du er 18 - og de tjener jo penger på det. En ting er helt sikkert, de sporer deg iaffal ikke opp. $10k er et ganske lite beløp ift. flere av transaksjonene de gjennomfører daglig.. Var nettopp å spilte poker med en som hadde dinga $3000000 - kanskje saken blir noe annet da.. Og ja, jeg tok ut pengene før jeg var 18. Det kjipe med pokerstars er at en kun kan ta ut $5k som direkte bankoverføring iløpet av en uke, så fikk bare 30k elns før jeg spilte bort resten på 25\50 cashgame :-PPp

Et toptip er å være disiplinert! Men dette tar tid.. En må gjennom mye kjipe hender før en blir god. Det sies at en må spille bort 70k NOK for å bli en god nettpoker-spiller.
Vis hele sitatet...

Da blir det nok til at jeg kanskje kjøper et slikt ukash-kort i løpet av helgen eller neste uke, men det blir nok det minste beløpet jeg starter med (200kr)


Edit: 250kr
Sist endret av Azarat; 30. september 2011 kl. 18:24.