Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av QueenOfPanic Vis innlegg
Har lest en del i denne tråden, og det virker som om det er mange av dere som har litt peiling på dette med growing. Jeg har selv et lite prosjekt på gang, men problemet er at jeg ikke har anelse på hvilken type jeg faktisk driver å grower.. Er det noen måte jeg kan finne ut av det på?
Vis hele sitatet...
Mission Impossible det der. Man kan etter en stund trekke fra karakteristiske tegn ved planten; bladstørrelse, høyde, vekst ol. men det å bestemme en strain, det er det nok ingen som klarer.
Jeg kan kanskje kjenne igjen Outdoor Gold på en god dag i medvind og perfekt lys om jeg blir bedt om å plukke den ut av en gruppe andre; men det er kun fordi jeg har god kjennskap til akkurat denne strainen.
For random strain i bildeform på nett er det lite jeg kan hjelpe med.

Sitat av Juliaan Vis innlegg
Da er det 18 dager siden jeg satt min kjære i blomst, og nå begynner den å bli en del større enn sist!
MEN, jeg er bekymra ang. de prikkene/kvisene på stammen og skade på blad som jeg nevnte i en tidligere post.

den har nå fellt de 2 nederste sett med blad. Enkelte tupper og kanter er også litt brunaktige her og der.
Noen som vet hva det kommer av og hva jeg burde gjøre?
Vis hele sitatet...
Stammen = OK, ingen feil. Det er bare slik cannabis ser ut.
Bladene = Etter det jeg kan se så ser planten rimelig frisk ut, et hint av K- eller Mn-mangel forklarer antaglig de "visne" spotsa på bladene. På ingen måte et fasitsvar, bare min umiddelbare tanke.
Hva forer du den med, og hvor mye?