View Single Post
Sitat av Mindfucka Vis innlegg
Hei. Jeg har et aldri så lite problem.
Jeg kan starte med å si at jeg har vært leser her i ca. 4 år, men følte at det var nødvendig å skape en ny konto for å få hjelp med dette jeg lurer på.

Uansett, det er ikke en diskusjon på kvinnesyn jeg er ute etter, jeg har allerede konstantert at jeg har rett, og har ingen problemer med å innrøme at jeg mener kvinnens plass er hjemmet i huset.
Vis hele sitatet...
Dette skurrer forresten litt. Du skriver at du ikke har noen problemer med å innrømme ditt kvinnesyn, samtidig som du er nødt til å skape en ny konto for å innrømme dette? Jeg antar årsaken til at du skaper en ny konto er at du ikke vil at denne typen meninger skal knyttes til din andre konto, og jeg vil i så tilfelle i aller høyeste grad påstå at du har problemer med å innrømme ditt kvinnesyn siden du må skjule deg bak en annen konto for å kunne komme ut av skapet med ditt kvinnesyn.

Forresten #2, det er vel til en viss grad blitt poengtert av andre postere; men at dine tidligere "erobringer" ikke har vært intellektuelt tilfredstillende for deg henger nok ganske mye sammen med at ditt kvinnesyn neppe får deg til å søke etter intellektuelle kvinner.