View Single Post
Vel, skal trosse instinktet mitt og bare hoppe over din ignorante "sint mann" rabling og heller bare svare deg direkte på spørsmålet ditt:

Sitat av Mindfucka Vis innlegg
Hvordan skal jeg klare å opprettholde en viss respekt for kvinner? Spesielt med tanke på kvinner med autoritet? Jeg føler at dette er tilnærmet umulig, noe som skaper problemer ovenfor bl.a. kollegaer.
Vis hele sitatet...
For det første kan du slutte å alltid gå etter de dumme jentene. Gud vet det er nok av de, men heldigvis er det nok dumme karer til å ta seg av dem i fremtiden. Problemet du vil møte på om du gjør dette er selvsagt at de ikke vil ha noe med deg å gjøre, siden du har store mangler på empatifronten og dermed ikke vil fungere så bra i intelligent selskap der folk aksepterer at folk tenker forskjellig. Kvinner og menn tenker vidt forskjellig. Menn og menn tenker vidt forskjellig. Kvinner og kvinner osv..

Du har sikkert ikke hatt et sterkt kvinnelig forbilde i livet ditt i form av mor, søster, lærer osv, men du kan jo prøve å se etter de ellers i samfunnet. Funker dårlig å si at det er venstrevridd media som hyller sterke kvinner uberettiget når de tre borgelige partiene Frp, Høyre og Venstre alle har kvinnelige ledere. Nok av de på venstresida også selvfølgelig, så du kan jo bare skru på en politisk debatt en kveld og se om disse kvinnene er menstruasjonsdrevne hysterimaskiner. Kanskje du lærer noe om politikk i tillegg.

Ellers kan du jo kjøpe noen bøker skrevet av kvinnelig forfattere. Gjerne om emner som opptar deg. Det viktigste er at du forstår at kjønn har ganske lite med hvor smart man er, og mer om hvilke interesser man fokuserer tiden sin på.
Er biler og fotball viktigere enn f.eks mote og (ikke fotball)kjendiser? /generalisering.

Det er ingen forskjell på deg og alle de andre som ikke kan respektere andres politiske syn, interesser, verdier osv. Så bare gå inn i deg selv og virkelig tenk etter om det er du som søker ut kvinner som passer inn i ditt syn, eller om penisen din inneholder store mengder intelligens kvinner bare kan drømme om..