View Single Post
Sitat av Zhyph Vis innlegg
Okei, men når det kommer til å slutte helt. Jeg har selfølgelig lyst til å bli helt ferdig med det. Jeg har ikke noe problem med å se på noen andre røyke forran meg, jeg har bestemt meg for og slutte mange ganger, men det er alltid de samme tinga som kommer i veien. Når det har tatt 4-5 dager siden jeg røyka sist svetter jeg i henda, får feber hvis det er om vinteren, kjeder meg som faen uansett hva som skjer, blir mye mer slapp, mer demotivert.... Men værst av alt er at de fleste av mine venner røyker selv, som gjør at da jeg skal slutte, har jeg lite med selskap. Jeg har ikke lyst til å gå til lege for å få noe jeg kan ruse meg på i mens jeg blir rusfri. Hvis jeg prøver meg på aktiviteter som "trening, fotball osv" Blir jeg mer og mer sliten for hver gang å orker ikke mer til slutt. Det er virkelig en ond sirkel rundt meg som jeg har veldig lyst til å komme meg ut av ALENE, Uten at folk skal komme med trøstende ord å fortelle meg hvor flink jeg har vært osv, sannheten er at jeg egentlig ikke har noen som kunne gjort dette, men om jeg hadde, ville jeg holdt det sjult uansett om det ser ut som at jeg ikke har sovi etter å vært clean i 2 uker.. Dette er meget frustrerende. Har 10000 tanker rundt alt dette, men er tenkinga ødelegger alt til slutt også....
Vis hele sitatet...
Har vært akkurat hvor du er - kanskje på en litt annerledes måte.. Men dog ikke en lettere situasjon, heller tvert imot! Mitt beste tips er å skaff deg en hobby som er givende. Trening + Kid Cudi med plata Man on the moon: The end of day har vært en utrolig terapi for meg iaffal

Nå, noen mnder etterpå, har jeg et veldig avslappet forhold til weed. Har gått fra å være nærmest suicidal til å ha en utrolig motivasjon til utdanning, jobb og livet generelt. Tror heller ikke jeg kommer til å røyke på veldig lenge, da jeg i min situasjon ble nærmest psykotisk da jeg først ble skev, og ikke til vanlig

Husk at det værste er ikke det å slutte - det skjer utrolig mye i hjernen din frem til et par mnder etter du først har startet å nykte. Du kommer til å merke mer livsgnist først etter 2-3 uker, mer og mer, dag for dag. Tro meg - har lest meg opp på temaet og var daglig røyker i rundt 3år!

Når det er sagt så må du huske på at dette nødvendigvis ikke trenger å være en negativ erfaring. Alt du opplever og gjør former deg til den du er. Men er folk er forskjellige - jeg f.eks mener selv at jeg har blitt mer reflektert og en veldig god menneskekjenner takket være den grønne planten som desverre har opptatt altfor mye tid av livet mitt
Sist endret av khalifa; 23. september 2011 kl. 05:32.