View Single Post
Føler TS ganske mye jeg .. Er litt i samme båt. Men jeg flytta vekk fra alle venna (eller var det rusmiljø mon tro?) og alle kontaktene for å studere. Så er ganske clean nå .. Det var virkelig hardt de første to ukene, etter en mnd blir det mye bedre, tro meg! Det kommer ikke av seg selv, men etter en mnd så følte jeg at jeg slutta å tenke på weed hele tiden osv.

<syting>I den nye byen min har jeg ingen venner. Jeg vil virkelig ikke ut på byen og drikke meg drita som de andre studentene i fadderukene. Jeg kunne godt tenkt meg et par venner, men jeg liker ingen folk rundt meg? Jeg tror kanskje det har noe med at jeg kommer fra østkanten i Oslo, og her er det mest folk fra ut på landet. Men det er virkelig trist å tenke at jeg virkelig ikke synes de 10-20-30 menneskene jeg har snakket med er noe interessante, jeg ønsker ikke kontakt. Jeg er også sjenert og vanskelig for å bare starte å snakke med randoms.. </syting>

Så.. det beste rådet er å bare "komme seg ut og sosialisere seg!"?

Til TS, hvis du trener mer og mer, så blir det vel ikke mer slitsomt? Regner med at du får bedre kondisjon? Jeg har startet å jogge litt, med gode resultater. Dette anbefales!! Godt for sjela, og formen kommer ganske raskt (den er nok ganske dårlig etter så mye røyking). Dette er virkelig et must.
Sist endret av Chronic420; 23. september 2011 kl. 05:13.