View Single Post
har selv vert der. siden jeg var 12 faktisk. begynte med heavy røyking, så speed, så piller, opiater, så hesten. nå har jeg klart på egen hånd å bli helt clean. er ingenting som er bedre enn når abstinensene forsvinner å du er clean. jeg har hjulpet mange av min vennekrets å bli clean. alle sier det samme. all rus er berikende i livet, men. det er ingenting i forhold til hva man opplever som clean og lovlydig. jobber nå med folk som sliter både med seg selv og rusmisbruk. det takket være mitt tidligere rusproblem. det er ingenting som ikke har en utvei. sliter nå med schitzofreni av paranoid type, bipolar lidelse type 2, ocd og generalisert angstlidelse. så går selv på lyrica, vival, nozinan, seroquel og zyprexa. med et tungt rusmisbruk kan det desverre komme mange psykiske lidelser/sykdommer. Men som sagt, allt har en utvei, det er bare et spørsmål om vilje og et eller flere mål i livet, som da kan være vanskelig å finne eller oppnå. men klarer du dette, er du i mål og ikke rusmisbruker lengre=)
ønsker deg alt vel og håper dette hjalp litt=) mvh. Jamiro