View Single Post
Sitat av Vargas Vis innlegg
Her ligger problemet: Du tror og håper, til tross for all for all forskning som eksplisitt sier at kriminalisering er en fiasko. Samme forskning finner at avkriminalisering/regulering av narkotiske stoffer ikke vil øke forbruk, reguleringer (priskotnroll, aldersgrenser, mengdebegrensinger, varedeklarasjon osvosv.) er effektivt for å forhindre misbruk, og samtidig vil man kunne hjelpe de som får problemer, kontra å straffe alle som bruker.

Jeg sier det for n-te og sikkert ikke siste gang: Tro og håp har ingenting i denne debatten. Her får man forholde seg til fakta og resonnementer som har en velfungerende indre logikk.
Vis hele sitatet...
Desverre fins det ikke fakta på hva unge individer vil forholde seg til. Jeg har lov å uttrykke min mening basert på min erfaring enten du ønsker det eller ikke. Jeg har trolig lest flere forskningsrapporter, og vært en del av flere av dem enn det de fleste har, og jeg er enda av den mening at slik vi har det nå er bedre enn det ville vært om vi hadde en liberal lov ang temaet. Men, som sagt, dette er en annen diskusjon, og jeg inviterer hvem som helst til en diskusjon på PM om de skulle ønske det, for ikke å flaunte meningen sin på et forum med folk som garantert står på deres side. .

Jeg syns det er helt greit at du og de fleste andre har en annen mening, la meg ha min,er du snill.
Sist endret av Nerdefruen; 2. september 2011 kl. 21:41.