View Single Post
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Til han som skrev at han var politimann og røyket cannabis: Du fortjener ikke jobben din, du er noe av det verste som fins. Du lever av å straffe folk for noe, for så å gjøre det selv
Vis hele sitatet...
Det er klart at det er dobbeltmoralsk, det er jeg fult klar over. MEN, hvis/når jeg blir sendt ut på oppdrag ved mistanke om at noen bruker narkotika, hva mener du at jeg skal gjøre? legge meg i bagasjerommet på bilen vår og lukke øyne og ører? Jeg har en jobb å gjøre!

Sitat av bajjaz Vis innlegg
Politiet plager canabisbrukere for å opprettholde statistikker. Jeg bor i Oslo og her henlegges anmeldelser samtidig med innlevering. Det fører til at politiet ender med elendig statistikk.
Ved å rote i publikums lommer bedres deres statistikk. hvis de ikke finner noe blir det ingen sak, finner de en liten bønne som hos trådstarter har de oppklart en sak.

Det samme gjelder trafikk, der kan politiet kontrollere tusenvis av biler uten å produsere saker, tar de noen anmelder de selv og oppklarer med en gang.
Snuten som skriver innlegget jeg svarer på viser bare hvor hjernevasket man blir av en slik utdanning og jobb.

At det koster 5200,- å bryte heltrukken sperrelinje med to hjul er utelukkende økonomisk. At du har friheten til å rote i tilfeldig forbipasserendes lommer er økonomisk og statistikkfremmende.

Beklager at jeg var den som fortalte deg det men du er en lakei for landets politiske ledelse.
Vis hele sitatet...

Hehe, holder du meg ansvarlig for oslopolitiets narkotikastatistikker og statens vegregler?

Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Til resten av det jeg har uthevet; Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Er du seriøs? =D
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over ironien i det, men jeg kan jo fortsatt ikke drite i jobben min!