View Single Post
Sitat av Omaha Vis innlegg
hadde min første personlige opplevelse med politiet i går, og det var jammen ikke positivt som vanlig.

Var en jente som datt på veien hjem fra byen og nærmest rullet ut i sjøen, jeg hopper selvfølgelig etter og får opp jenta, eneste ofrene var en ødelagt telefon og litt våte penger. Får også telefon nummeret til jenta og vi går hjemover.

Så kommer politiet når vi runder svingen og slenger meg brutalt i bakken fordi jeg er våt på hele kroppen, de mener jeg er en "fare for samfunnet" og setter meg i bilen i nesten 2 timer mens de kjører rundt på meningsløse oppdrag som å "begrense festbråk" som det kom fra sentralen.
Vis hele sitatet...
Jeg ville både klaget til politiet og forsøkt å fått saken i avisen. Og ja, de har plikt til å oppgi tjenestenummer. Men en ting du bør vite om politiet, er at de lyver og bryter loven hele tiden. De fleste politifolk er stokk dumme, og i tillegg er de ofte ubehagelige og plager folk.

Sitat av Omaha Vis innlegg
Skal love deg at selv om det blir det siste jeg gjør på denne jord, så skal denne mannen ta konsekvensene av måten han behandler folk på. Har snakket med lokalavisen allerede, og de hadde en lignende sak i fjord de ikke ville kjøre akkurat den gangen.
Vis hele sitatet...
Da må du ta det i en annen avis. Antakelig er det noen i lokalavisen som ikke vil ødelegge sitt gode forhold til politiet for en slik sak.