View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Okei, først til det jeg kaller løgn: såvidt jeg husker har jeg ALDRI brukt ordet "sivilisert". Dette er løgn. Du prøver bevisst å fremstille meg som en elitist, og det stemmer ikke. Jeg bryr meg ikke om at byen er verken pen eller "sivilisert", og Oslo er ikke møkkete bare pga narkomane.
Vis hele sitatet...
Du har da hvertfall definert hva du mener er akseptabel oppførsel hvis man skal kunne kalle seg en sivil borger. Det er også tydelig at du mener det er greit å kaste vannballonger på de som ikke går under den definisjonen.
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
At du prøver å fremstille meg på den måten gjør meg kvalm, spesielt når du tillegger meg utsagn som kommer fra ditt eget hode. Skjerp deg, vær så snill.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver ikke framstille deg som noe som helst, jeg bare reagerer på at du mener du har rettigheter ovenfor folk du ikke anser som "sivile."
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Og jeg HAR kontaktet politiet. Problemet er at de ikke gjør noe (noe jeg har en viss forståelse for), og gården skal rives om to måneder uansett, så gårdeier bryr seg lite om bedriftene her.
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt gårdeiers problem, det finnes sikkert klausuler i leiekontrakten dere kan bruke.
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Så vær så snill, les gjennom det jeg har skrevet på nytt, så ser du at jeg flere steder skriver nettopp det at jeg verken hater eller ser ned på narkomane. det er handlingene deres jeg reagerer på.
Vis hele sitatet...
Det er jo åpenbart at du ikke respekterer folk når du kaster vannballonger på dem. Hvis det er sprøyter og rot som er problemet så får du rydde selv eller be de du leier av gjøre det.
Sist endret av Mith; 4. august 2011 kl. 13:37.