View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Sitat av rW. Vis innlegg
Haha, litt av en historie dette her.
Jeg skjønner din frustrasjon veldig godt, men jeg tror ikke at i situasjoner som dette så løses vondt med verre, dessverre.

Før hadde de tunge narkomane plata å være på, men ble jaget av politiet, og har deretter måtte se etter nye steder å være, og da har de tydeligvis campet i nærheten av arbeidsplassen deres...

Knask kommer med et godt forslag om å lage en slags "innsamlingspost", noe som også gjør at politiet ser (hvis de kommer igjen) at dere prøver å være samarbeidsvillige, og ikke barn som kaster vannballonger. Og før du kommer med unnskyldningen om at dette var en løsning, dette er en utrolig dårlig løsning.


Men for all del, jeg skjønner dere også, og har stor forståelse for at dere prøver å gjøre noe med problemet. Ikke la fantasien ta overhånd neste gang dere prøver å finne en løsning da!
Vis hele sitatet...
Sjefen ville kaste klinkekuler på de Da måtte jeg bare stoppe ham og si at det kunne være livsfarlig!

Sitat av mp34567 Vis innlegg
Som vekter i oslo har jeg ganske ofte slitt med at narkomane har slått seg ned utenfor eller på plasser jeg jobber.
Jeg har derimot gått bort til dem og slått av en prat med dem og forklart at jeg ikke har til hensikt og jage dem eller noe men vil gjerne at de forsøker og holde området nogenlunde greit og sørger for å ta med seg sprøytespissene sine.
Så lenge man prater ordentlig med dem og håndterer de med respekt kan de være helt greie folk og ha med å gjøre.
Vis hele sitatet...
Absolutt, helt enig. Og jeg har prata med de flere ganger. Problemet består av to ting:

1. Mange av de som sier "jaja, klart det, kamerat!" gjør det ikke likevel.

2. De få som faktisk rydder opp etter seg er i håpløst mindretall Er altfor mange som gir blaffen...

Sitat av mp34567 Vis innlegg
Som vekter i oslo har jeg ganske ofte slitt med at narkomane har slått seg ned utenfor eller på plasser jeg jobber.
Jeg har derimot gått bort til dem og slått av en prat med dem og forklart at jeg ikke har til hensikt og jage dem eller noe men vil gjerne at de forsøker og holde området nogenlunde greit og sørger for å ta med seg sprøytespissene sine.
Så lenge man prater ordentlig med dem og håndterer de med respekt kan de være helt greie folk og ha med å gjøre.
Vis hele sitatet...
Absolutt, helt enig. Og jeg har prata med de flere ganger. Problemet består av to ting:

1. Mange av de som sier "jaja, klart det, kamerat!" gjør det ikke likevel.

2. De få som faktisk rydder opp etter seg er i håpløst mindretall Er altfor mange som gir blaffen...