View Single Post
For å få det helt klart! Jeg støtter på ingen som helst måte ABB eller han sine handlinger, det han gjorde er det ikke noen som kan kalles menneske som kan gjøre. Han burde pines langsomt og smertefullt.

Men det er tydeligvis slike vesen som skapes av denne store "tabuen" om å kunne debatere innvandringen i Norge, FRP blir gang på gang stemplet som rasistparti fordi de er kritiske til den massive innvandringen i landet.

Jeg sier ikke at muslimer har en underlegen kultur, men jeg sier at det vil ikke fungere og blande to så vidt forskjellige kulturer. Det være seg i norge, muslimenes hjemland eller hvor som helst. Vi hadde forsøplet deres kultur like mye om vi invaderte deres land og skulle ha rettigheter og ditt og datt. Det viser seg jo i media med gjengvold, voldtekter og drap, det er ikke til å stikke under en stol at en stor del av dette utføres av innvandrere.

Så jeg ber deg emphi om å vokse opp, åpne øynene og ikke være så enormt naiv å tro at alt er så fint og flott med et flerkulturellt samfunn.
Sist endret av Jigsaw; 3. august 2011 kl. 22:21.