Tråd: Min historie.
View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av EoT Vis innlegg
Hvor langt unna byen bor du? Du bør ha jobb før du flytter, for sikkerhets skyld, selv om du alltids vil klare å være inni en eller annen drittjobb i løpet av en måned eller to om du virkelig står på. Om alt annet feiler, tar telemarketingfirmaene (telefonsalg) nesten inn alle på dagen.
Vis hele sitatet...
Bor ca i 1time 20minutter unna. Så det går ann å finne jobb før jeg flytter dit, men ser på det som svært demotiverende.

Har noe erfaring innen telemarketing.
Er en forholdvis god selger, men problemet er at så fort det er usikkerhet rundt meg selger jeg overhode ingen ting. Vil rett og slett for mye.
Skal jeg jobbe må jeg jobbe med noe annet.

Noen som vet om jobb jeg kunne hatt og som er lett å få?
Eller steder som kan hjelpe meg med å finne?

Sitat av james Vis innlegg
først og fremst lykke til!, også angående gynoen er det null problem og få dette dekket av lege.. ta på deg 2 gensere når du er hos legen din så sier du att dette ødelegger livet ditt, så vil h*n hjelpe deg...
Vis hele sitatet...
Det er vanskeligt å få til har jeg inntrykk av. Flere gamle kompiser har prøvd. I mine papirer står det mest sannsynlig at jeg har brukt en del steroider. Hadde blodprøver hos lege både før, under og etter hver kur.
Når det er selvforskyldt blir det vanskelig. I tilegg skal det være ganske ille før dem vil gjøre noe som helst.

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Bor ca i 1time 20minutter unna. Så det går ann å finne jobb før jeg flytter dit, men ser på det som svært demotiverende.

Har noe erfaring innen telemarketing.
Er en forholdvis god selger, men problemet er at så fort det er usikkerhet rundt meg selger jeg overhode ingen ting. Vil rett og slett for mye.
Skal jeg jobbe må jeg jobbe med noe annet.

Noen som vet om jobb jeg kunne hatt og som er lett å få?
Eller steder som kan hjelpe meg med å finne?



Det er vanskeligt å få til har jeg inntrykk av. Flere gamle kompiser har prøvd. I mine papirer står det mest sannsynlig at jeg har brukt en del steroider. Hadde blodprøver hos lege både før, under og etter hver kur.
Når det er selvforskyldt blir det vanskelig. I tilegg skal det være ganske ille før dem vil gjøre noe som helst.
Vis hele sitatet...
Må også si til alle som hjelper meg her at jeg setter utrolig pris på all støtte.
Det hjelper meg mye.