View Single Post
Sitat av Stratops Vis innlegg
Alle kommentarene (bortsett fra Bjellands) er kommentarer de fleste nok kunne kastet fra seg hvis de var sammen med venner. De er ikke særlig stygge i seg selv. Problemet her er at det blir lagt ut på Facebook. Dette er godt voksne mennesker som ikke vokste opp med data og internett, og det er vanskelig for dem å skjønne hvor mange som kan lese det de skriver.
Vis hele sitatet...
Jeg liker svært dårlig at du antar at alle andre har en tilnærming til innvandringsdebatt og menneskesyn som deg. Aldri gå ut ifra at andre mener noe som helst. Dersom du har tendenser til å uttrykke deg i uintelligente ordelag om andre kulturer om mennesker, så sier det veldig mye om deg.

Sitat av Stratops Vis innlegg
Vi hadde den gjøken på sametinget for en stund siden som trodde på konspirasjonsteorier, men vi fordømmer ikke sametinget på grunn av det.
Vis hele sitatet...
Jeg klarte ikke å finne noen gallup for dette, men tro meg, Sametinget er ikke særlig populært. Dessuten er det ikke Sametinget som styrer
staten og kommunene.

Sitat av Stratops Vis innlegg
Å hate FRP er populært. Vi ser de smarte journalistene gjøre det i avisene. Så for å virke smarte, har vi en gjeng med gjøker overalt som sparker til FRP hver eneste gang de kommer opp i en diskusjon.
Vis hele sitatet...
FrP, et politisk parti, blir motargumentert i politiske diskusjoner? Er det ikke det som er politikk da? Å diskutere og argumenter?

FrP får mange stemmer basert på en populistisk politikk. Problemet med det er at populisme egner seg svært dårlig når det faktisk er noen på andre siden av bordet som har litt mer innsikt enn "Send dem hjem", "Mullah Krekar" og "Billigere alt og lavere skatter".