View Single Post
Anime Freak
282
Sitat av Haagens Vis innlegg
At folk stemmer noe ANNET en FrP er for meg et mysterium, jeg håper at det er av ren uvitenhet.

Jeg håper du ser hvor sabla ubrukelig kommentaren din er nå og at du bare holder kjeft neste gang.


On topic :

Skjønner godt hvordan Sandberg drar disse sluttningene. (jeg gjorde det samme selv helt til jeg hørte om skytingen på utøya)

Personer reagerer forskjellig når de er i visse situasjoner, uansett om de er politikere eller ei. Noen reagerer med sinne, andre reagerer med sorg. Sånn er det bare, å ingen av dem bør dømmes noe særlig pga det etter min mening... Man kan være etterpåklok å si at det var dumt, men det hjelper uansett ingen.

Det skal vel også sies at det ikke er noen hemmelighet at media får flere lesere ved å dra FrP politikere frem i lyset som svarte sauer mens motparten får en glorie plassert over hodet uansett situasjon. Men ja, dette er vel bare synsing fra min sin side

Når det er sagt; Jeg nekter å tro at Sandberg var alene om å dra denne sluttningen på stortingen, FrP eller ikke FrP. Han var bare uheldig å fikk trynet sitt smørt over interwebz'n.
Vis hele sitatet...
Du er ikke uheldig når du legger noe ut offentlig, eller uttaler deg til en avis.
Sist endret av Notrik; 28. juli 2011 kl. 14:18.