View Single Post
Sitat av avuna Vis innlegg
Trenger mer sosialt der spill/musikk/psykologi/diskusjon er involvert, men det er visst ikke helt greit å finne noe riktig i nærmiljøet. Jeg er sykt opptatt av menneskers tanker, og å møte noen som er interresert i det samme som voksen er visst ganske umulig utenfor arbeidstid. Derfor bruker jeg mye tid online utenfor treninga(som er solo pga jeg vil være best når jeg skal konkurrere og det finnes ikke noe sosialt med idretten jeg gjør, selvom jeg møter mennesker så fungerer ikke trening sosialt som regel.)

Nå er jeg mer opptatt av at mennesker gir meg deres mening om hva som bør gjøres for landet, og hvilke tanker dere gjør dere.
Vis hele sitatet...
Om du er villig til å sette deg inn i noe tidskrevende -vil jeg anbefale å studere NLP (Neuro Linguistic Programming) Før du gjør noe burde du lese boken; The Game - Niel Strauss. Den tar for seg hvordan han selv havnet i et miljø hvor de ved bruk av NLP nesten hypnotiserer damer i seng. En utrolig bra bok, jeg klarer nesten ikke beskrive hvor mye jeg beundrer folk som mestrer diverse NLP-teknikker.

Her er noen linker ang. NLP og relatert stoff:

Wikipedia om NLP
Derren Brown som manipulerer salgsmenn til å ta betalt med papirlapper

Om du ikke gidder å sette deg inn i noe så tidskrevende som dette, les The Game. Om du liker den kommer du ikke til å nøle med å lære deg et par teknikker!

EDIT: Om du velger studie ang. NLP vil dette være kjempesosialt. Jeg var på nippet til å melde meg på det, så jeg gjorde en del undersøkelser først.
Sist endret av Overwerk; 26. juli 2011 kl. 22:28.