View Single Post
Trådstarter
59
Du er ikke alene om det, sliter helt jævlig med det samme selv. har man ikke emosjoner i det hele tatt så vil man ikke føle noe. Jeg klarer ikke se menneskene i det hele. Om det er fordi jeg ikke har følelser eller fordi jeg er nødt å se forbi de vet jeg ikke. Jeg ser bare hva som er blitt gjort og hva som er feil med tankegangen hans, og at han burde ha blitt oppdaget lenge før. Det burde vi alle ha blitt. Vi har ikke et perfekt samfunn, og det bør vi gjøre noe med. Nei jeg jobber ikke. Jeg har vært utenfor samfunnet i 10 år til jeg begynte med behandling og trening. Vondt overalt har jeg pga denne saken

Jeg er redd for at vi alle skal i en eller form skal bli ekstrem, pga frykt for ikke å bli hørt så ligger vi tynt an om vi ligger på grensen til det ubevisste i samfunnet. Jeg er sykt redd for hva som foregår i mitt eget hode, hva ligger der ikke i tankene til andre mennesker. Vold, rus, drap og alt som er straffbart viser jo at det finnes langt flere mennesker der ute med syke tanker eller psykopater/sosiopater hvor mange finnes det ikke av de sånn sett.
Sist endret av avuna; 26. juli 2011 kl. 00:41.