View Single Post
Det finnes nok av yrker hvor denne søvn ryttmen ville vært opptimal.
Husk du MÅ ikke nødvendigvis gjøre alt arbeid mellom 7 til 5 på ett utvalgt kontor kun fordi det er det vi gjør idag.

Bare det og kunne ha 6 timer mere våken gir deg mye muligheter og laaaaaangt mere tid og utføre arbeid enn andre i en 8 timers søvnfase.
Hvis dette hadde blitt dokumentert bedre og lagt fram som en konstruktiv ide med ressultater i ryggen regner jeg med at de fleste store selskaper ville hatt interesse for og endre sin arbeids tid og jobb kultur for de ansatte, dette gir ikke bare en bedrift mange fordeler men også arbeider.

Når jeg tenker meg om ser jeg egentlig ingen yrker dette ikke kunne passet inn i. Er det noen yrker du jobber konstant 4 timer strekk hvor det er krise om du stopper?

Forhåpentligvis er dette en ide vi mennesker blir mere åpen for og utforske og kansje ta ibruk, dermed endret samfundets rutiner utifra søvnsyklusen, dette ville økt vår produktivitet ekstremt mye, og ikke minst gitt oss mere "fritid"
Det er forsåvidt bevist at menneskenes kreativitet er mye høyere rundt 3-4 på natten, noe vi ikke får utnyttet i dagens rutiner.