View Single Post
Sitat av Nenzo Vis innlegg
lol! "ja den jævla rektoren var sikkert rusa på kokain når denne avgjørelsen ble tatt". Geesh, grow up.

Spesielt siden hun er over 18? Er det lov med narkotika når du er over 18?

Hun har brutt reglene, og må ta konsekvensen. Det er likt for alle det, hun har bare seg selv å takke. Det er klart trist at det går utover hennes sosialliv, men det er da hennes egen feil når hun ikke klarer å respektere skolens policy.

"vennene mine turte ikke å henge med meg fordi de var redd for å bli testet" -- Hvilket geni fremstår med en sånn kommentar da? Hun innrømmer jo at hele vennekretsen hennes ruser seg.

Alltid to sider av en sak.
Vis hele sitatet...
"Geesh, grow up" kan man heller si til deg.

Hun har tatt seg en joint inn i mellom. Det er ingenting som sier at hun har røykt på skolen....
Teknisk sett blir det det samme som at en uniformet vakt skulle følgt meg rundt på skolen 24/7 og notert alt jeg sier og gjør fordi jeg er under 18 og drikker alkohol på fester i helgene.

"Hvilket geni som fremstår med en sånn kommentar" sier du? Et større geni enn deg iallefall.
Hun innrømmer ikke at vennekretsen hennes ruser seg nei. Hun sier de ikke vil teste.
Jeg bruker ingen rusmiddel, men det betyr ikke at jeg ville ha gått frivllig med på å gi urinprøve til f.eks skolen.