View Single Post
Trenger ikke og røyke for og være tiltaksløs, er alt for mange som gror fast i sofaen nå til dags selv om de ikke ruser seg på noen ting. Om de har arbeid eller ei, mange som ikke orker noen ting etter en arbeidsdag.
Merkelig nok har jeg vært av den typen som liker best og være ute og gjøre noe når jeg har røykt, bare gå en tur slår er bedre enn å sitte inne. Men er selvsagt kos og sitte inne, gjerne når det har vært drittvær eller det er kveld og man vil slappe av.
Skriver ikke dette for og beskytte hasj, men det er det jeg har hørt og ikke minst sett flere ganger.
Jeg ser ikke bort ifra at noen som røyker mister motivasjonen til bidra i samfunnet, da man på noen måter blir skyvet utenfor viss man blir busta. Som og kan bidra til tilfeller som blir nevnt.

vet folk det har gått til helvete med, kjenner folk som er i arbeid. Noen har sluttet, andre ikke.
Har ikke sett at hasj, eller andre stoffer alene gjør at det går dårligere for noen, men heller hvordan dem er som person i utgangspunktet.

Det er også en ting med stonerne, de glemmer små detaljer heeele tiden. De får nok til komplekse tankeganger, men i de tankegangene så er det så mye småting som de glemmer, som igrunn er viktig å ha grep på for å ha et stabilt hode.
Vis hele sitatet...
Kanskje det, men synes nesten noen av dere og gjør det nå. Jeg gjør det sikkert selv.
Er ikke stoner heller, så føler meg ikke truffet. Bare så dere vet det.

Selv vært student, usikker på hva jeg skal gjøre fremover. Men blir vell jobb.
Sist endret av sneipen; 13. juni 2011 kl. 23:00.